
Din partner och ditt bollplank
Vi är Xpains; byrån som erbjuder marknadsföringstjänster i prenumerationsform. Sedan 2021 har vi jobbat med att finslipa vårt erbjudande, självklart utifrån våra kunders behov och utmaningar. Och vi har kommit fram till att vårt mål är att öka din digitala närvaro och driva trafik till din webbplats, men också att avlasta, stötta och guida dig under din digitala resa. Därför ser vi oss som så mycket mer än din marknadsföringsbyrå – vi är din förlängda arm, partner och ditt bollplank.
Vi når helt enkelt dina mål tillsammans med dig!
“Jag vill se din utveckling”
“Vad roligt att just du har hittat hit! Det är jag som är Linn Spanne; vd på Xpains. När du jobbar med oss kommer du att ha mycket kontakt med mig. Man kan säga att det är min arm som kommer att vara förlängningen av din – och därför känns det bara rätt att presentera mig själv.
Innan jag hoppade in i företaget 2022 hade jag jobbat i olika roller på marknadsavdelningar i åtta år, bland annat som marknadschef. Men det är inte allt; jag är utbildad personlig tränare också! Och när jag pratar om marknadsföring kommer du säkert att höra mig säga “tänk utifrån-in”, men när jag erbjuder företagsträning kommer jag i stället att prata om att ‘bygga ett starkt varumärke inifrån och ut’. Det råkar vara lika viktigt för ditt varumärke och employer brand att satsa på dina anställda (... så spana gärna in det erbjudandet också).
I och med min bakgrund som personlig tränare drivs jag mer av att se själva utvecklingen än slutmålet. Många träningskunder kommer och säger att de vill klara av att göra en chin. Superkul, men vad krävs för att komma dit? Där kommer jag in i bilden – jag hjälper till med det osynliga innan du faktiskt sätter att göra en chin. Men det är bara du som kan lyfta vikterna – så din vilja och ditt arbete krävs också. Och precis så jobbar jag med marknadsföring. Jag stöttar och guidar dig längs vägen. Jag sitter på kunskap om vad som funkar och inte för just ditt varumärke. Och jag avlastar dig när det blir lite för tungt.”
– Linn Spanne, Vd